2012 m. birželio 24 d., sekmadienis

"Licke Ted"

"Licke Ted" (kompensuojamųjų vaistų pasų ir kitų ligos dokumentų dėklas)
Dizainas DMC , baltas ewas 29cuont, 8 DMC spalvos, apdailai naudota medvilnė, medvilnė/linas, nėrinukas ir kelios sagutės.




Seniai seniai, kaip dar mamytė pynė kasas ir mėgau žaisti užsidariusi spintoje, radau giliai užkištą ir tvirtai suvyniotą minkštą, purų ir be galo mielą baltą pliušinį meškiuką, tarp savo letenėlių jis laikė nedidutę bordo spalvos su baltais taškeliais širdutę, jis buvo tobulas, toks apie kokį aš ir svajojau...
....ir tada prisiminiau kaip mamytė manęs paklausė: - mažute, ko prašysi Kalėdų senelio dovanų?
Taip aš supratau, kad Kalėdų senelis yra - MAMA, tačiau ne tai buvo svarbiausia, šis mažasis minkštas meškiukas po kelių savaičių, rastas ryte po Kalėdų eglute, tapo mano geriausiu DRAUGU. Ir aš jį turbūt dar labiau mylėjau žinodama jog tai mamytės dovana. Nuo mylavimų ir žaidimų su juo mano mažojo Tedžio švelni juoda nosytė nusitrynė ir tapo ruda iš po švelnaus pliušiuko matėsi ruda sagutė. Dar ir studijų laikais jis sėdėjo pas mane ant lovos ir "padėjo ruoštis paskaitoms", tačiau jis jau nebebuvo toks baltas, bet vis dar toks pats mylimas ir švelnus.
Darbelis siūtas/ siuvinėtas konkursui  "Mylimiausias vaikystės žaisliukas".

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą