2012 m. balandžio 26 d., ketvirtadienis

Vandens lelijos

Negalėjau atitraukti akių nuo Lauros padarytų vandens lelijų atvirutėje, jos pasakiškos... ir sukūrė ji šį atviruką būtent tada kaip aš ruošiau dovanėlę su vandens lelija (parodysiu kaip gaus solinezantė), o dabar kaip pan gavosi išgauti vandens lelijas... turiu pasakyti kad krapštymosi be galo daug ir šioms kuklioms atvirutėms prireikė ne vienos valandos








8 komentarai:

  1. Nuostabios lelijos. Ir mano silpnybė - nėrinys! O, kad pasikrapštyti reikia netrumpai - tai tikrai. Atrodo, juk tik maža atvirutė, ilgai netruksi, o prasėdi tiek, kad visai nemažai išsiuvinėtum, ar ne?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Dėkui širdele už jaukų žodį!
    o kas dėl pasiuvinėjimo tai taip aš galvojau dieną pasidarysiu gėlytės žiedelius o vakare kaip mažylius suguldysiu susipjaustau lapelius ir einu prie Nimuku, bet kad aš net žiedelių dieną nespėjau susiklijuoti... tai patik kad Nimukų net nepaėmiau o būčiau pabaigusi 1lapą, tai tikrai per tas beveik 5h. Nors atvirutėm tikrai džiaugiuosi, o nėrinukas ir man labai prie dūšios vis bandau kur "įtupdyti"

    AtsakytiPanaikinti
  3. Atsakymai
    1. Dėkui!!!
      Kaip turi gerą mokytoją, viskas daug paprasčiau atrodo.

      Panaikinti
  4. Labai dailiai pavyko ziedeliai, mieloji, ir pacios atvirutes tokios siltos ir jaukios

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dėkui, Laurut, be tavęs jų tikrai nebūtų pavykę sumeistrauti, Ačiū, kad esi ir padedi kurti tokius grožius!!!

      Panaikinti
  5. Labai miela atvirutė, šaunuolė :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sveikutė, dėkui kad užsukai, ir pagyrei mano darbelį ;-)

      Panaikinti