2011 m. gruodžio 2 d., penktadienis

Indas vonios druskai

Noriu pasirodyti su savo paskutiniu kūrinuku, indas vonios druskai kuris turi du "rūbelius" vienas kuklus ir paprastas man primenantis šerkšną ant lango tai iš įvairių spalvų nėrimo siūliuko nunerta juostelė ir žinoma snaigė kuri manau čia tikrai tiko :-)
ir antrasis "rūbelis" kuris tinka manau visoms šventėms ir kasdien ;-) FR dizaino orchidėjos, be galo "myliu" šias gėles todėl kaip kūriau šią dovanėlę mielam žmogučiui labai vyliausi, kad ir jei patinka šios gėlės. spalvas truputėlį keičiau pagal dovanos gavėjos skonį, norėjau kad jos būtų labiau persikinės, bet išėjo panašesnės į rusvas... na dar teks pasimokyti keisti spalvas :-(

3 komentarai:

  1. Oi Oi, šitas grožis priklauso man man maaaaaan.... Ačiū Tau, mano fėja, už tokią jaukią ir išbaigtą dovaną. Šerkšnotas indas puoš vonią šaltuoju sezonu, o gėlėmis pražys pavasarį - jau nuspręsta. Mmmm, nu bet man vis tiek nesuvokiama, kaip taip smulkiai, kruopščiai ir dailiai įmanoma nunerti "šerkšną"... Nerealu....

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labai džiaugiuosi širdele jog patiko mano kuklus kūrinus, ir dar smagiau jog naudosi abu variantus, dar kartelį su šventėmis tave. bučkis...

    AtsakytiPanaikinti
  3. Man tas šerkšnas su snaigute labai mielas!

    AtsakytiPanaikinti